קורס מקוון הוראה מתקנת

לקויות למידה, דיסלקציה, דיסקלקוליה, הפרעות קשב, קשיים בחברה… נשמע לכם מוכר? כיום, אין מורה או סטודנט להוראה שלא מכיר את המושגים האלו על בשרו. בכל מוסד לימודים ובכל כיתה יש לפחות מספר ילדים שסובלים מהפרעה או קושי כזה או אחר, וכל מורה במערכת החינוך נתקל בהתמודדות זו. יתרה מכך, הדבר מורגש גם בחינוך הבלתי פורמלי. 

אז איך מקבלים כלים אמיתיים להתמודדות עם הפרעות התנהגות, קשיי למידה, ועוד מצבים בלתי שגרתיים? במאמר זה, תוכלו לקרוא על קורס הוראה מתקנת שיכול לתת לכם את כל הנסיון שאתם צריכים – בלי לצאת מהבית.

קורס מקוון הוראה מתקנת

מה לומדים בקורס הוראה מתקנת?

קורס הוראה מתקנת מלמד את המשתתפים בו כלים פרקטיים להתמודדות עם מגוון רחב של לקויות וקשיי למידה. הדבר נעשה על ידי נקיטת צעדים משמעותיים ושינוי יסודי של תהליך הלמידה הקלאסי והסטנדרטי, תוך שימוש בטכניקות קבועות כמו גם בכלים חדשניים ויצירתיים.

במהלך הקורס, המשתתפים מכסים מגוון רחב של נושאים. נדבר על ההבדלים בהוראה המתקנת בגילאים השונים, נבחן מקרים מהחיים האמיתיים ונשוחח על דרכי התמודדות אפשריות, ונלמד מספר גדול של אסטרטגיות למידה, אותן נוכל להתאים לתלמידים שלנו על פי צורך והעדפה אישית. 

למי מיועד קורס הוראה מתקנת?

אין אדם העוסק בחינוך, שלא יוכל להפיק תועלת מקורס הוראה מתקנת. משתתפי הקורס הם לא אנשים העוסקים בחינוך לראשונה בחייהם, אלא מורים, מנהלים, ואנשי צוות מנוסים, אשר מעוניינים להעשיר ולהעמיק את ארגז הכלים שלהם. 

קורס הוראה מתקנת מסייע לנו לתת יותר לתלמידים שלנו, כמו גם להנחות את הצוות והקולגות שסובבים אותנו בצורה ממוקדת ויעילה יותר.

למה דווקא קורס מקוון?

קורס הוראה מתקנת הוא מעצם הגדרתו קורס שנעשה תוך כדי עבודה שוטפת, בין אם בבית ספר או בכל מקום אחר. לכן, הלמידה מהמחשב היא נוחה ויעילה. הקורס המקוון מאפשר למשתתפים להיות בבית, להוציא פחות אנרגיה על נסיעות, חיפוש חניה, וכו', ולהתמקד בדבק החשוב ביותר – הלמידה.

כמובן שבקורס המקוון כל משתתף ומשתתפת מקבלים יחס אישי וליווי צמוד – בדיוק כמו בכיתה. 

לימודים במכללת הַשְׂכֵּל

אנחנו במכללת השכל מתמקדים בעבודה מול מורים ואנשי חינוך מנוסים. הגישה שלנו היא גישה של עשייה, והמטרה היא להביא לשינוי ושיפור של המצב הקיים תוך שימוש בשילוב מנצח של נסיון מקצועי ויצירתיות חדשנית. אנחנו מתמחים בפיתוח ושכלול כלים קיימים, תוך מתן אפשרות לכל המשתתפים בקורסים שלנו להביא מעצמם ומניסיונם. קהילת הבוגרים שלנו מונה חברים רבים, אשר מהווים קהילה הפזורה בעשרות מוסדות חינוך ברחבי הארץ. 

נשמח לראותכם מצטרפים לקהילה זו, על ידי השתתפות באחד הקורסים שלנו – בין אם בשנת השבתון, בתקופת השתלמות או פשוט כהעשרה ורענון לעבודה השוטפת. אתם מוזמנים ומוזמנות לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה – הנציגים שלנו יוכלו לייעץ בכל נושא.

שתפו:

דירוג:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

בעידן המודרני, אתגרי הלמידה מגוונים ורבים, ותלמידים רבים נתקלים בקשיים

קרא עוד »

אבחון פסיכודידקטי מהווה את השלב הראשוני בתהליך איתור והבנת הקשיים

קרא עוד »
קושי בלימודים

בעידן המודרני, אחד האתגרים המרכזיים שמעמידה החברה המודרנית בפני האדם

קרא עוד »
דילוג לתוכן