קורס הוראה מתקנת בזום

הוראה מתקנת אמנם נחשבה פעם לנחלתם של מורים במוסדות החינוך המיוחד, אך כיום הדברים שונים לחלוטין. התמודדות עם לקויות למידה כמו דיסלקציה ודיסקלקוליה, הפרעות התנהגות, הפרעות קשב וריכוז, וכו' היא התמודדות שקיימת בכל בית ספר וכמעט בכל כיתה. אז מה עושים?

קורס הוראה מתקנת ללקויות למידה יכול לתת לכל מורה, איש או אשת צוות את הכלים הנחוצים על מנת להעניק לתלמידים את טכניקות הלמידה הנכונות עבורם באופן אישי. אם אתם נמצאים במערכת החינוך כבר זמן מה, אתם בטח יודעים מניסיון אישי טכניקת למידה נכונה בשילוב עם יחס אישי ומקצועי יכולים להוות את ההבדל בין כישלון להצלחה גדולה.

סוגיות בלימודי הוראה מתקנת

התחום של הוראה מתקנת הוא רחב עד כדי כך שקשה לכסות את כולו בשעות בודדות. לכן, אנחנו בוחרים ללמד כלים דינמיים, הניתנים לשינוי ולמשחק, תוך התאמה אישית לקהל היעד שנמצא במוסד הלימודים שלכם – תלמידים ואנשי סגל כאחד.

קורס בהוראה מתקנת של מכללת הַשְׂכֵּל הוא קורס פרקטי, אשר מאפשר לבוגרים יישום מיידי של הכלים החדשים במגוון מקרים, לדוגמה: לקויות למידה, הפרעות קשב, קשיים בהשתלבות, ועוד.

קורס הוראה מתקנת

איפה ניתן ליישם את הכלים שארכוש בקורס הוראה מתקנת?

הכלים של קורס הוראה מתקנת יכולים לבוא לידי ביטוי כמעט בכל שיעור. הכלים יכולים להעניק תרומה יתרה בעבודה פרטנית, במסגרת "אופק חדש", במתן ייעוץ להורים ותלמידים וכן בהנחיית קולגות ואנשי צוות נוספים.

לוח הזמנים שלי כל כך עמוס… למי יש זמן לקורס הוראה מתקנת?

החברים והחברות במכללת הַשְׂכֵּל הם כולם אנשים פעילים מאוד, כל אחד בתחומו. אנחנו יודעים שלא לכל אחד יש את הזמן להירשם לקורס חדש ולנסוע בכל שבוע, במיוחד עבור מי מאיתנו שמקום המגורים שלהם מרוחק. נוסף על זה זאת, מגיפת הקורונה עוד לא לגמרי מאחורינו, ואנחנו מבינים ללב אלו החוששים מהדבקה.

מסיבות אלו החלטנו לצאת בקורס חדשני של הוראה מתקנת בזום, אשר מעניק את כל הכלים הפרקטיים הדרושים למורה בשנת 2023 – בלי לצאת מהבית. 

לימודים מקוונים – רק במכללת הַשְׂכֵּל

אנחנו שמחים להציע לקהל המשתתפים בקורסים של המכללה מגוון רחב של אופציות למידה אשר יכולות להשתלב באופן אורגני בחיי היומיום. אנחנו מאמינים שהעשרת ארגז הכלים של איש או אשת החינוך צריכה להתבצע בכל יום מימות השנה, עם מינימום הפרעה למהלך העבודה התקין. לכן, אנחנו מציעים קורסים מקוונים חדשניים, דרך תכנת זום, אשר יכולים להילקח מהבית, מהמשרד או מכל מקום אחר שנוח לכם בו.

בצוות שלנו תוכלו למצוא מרצים מהשורה הראשונה, שמשתוקקים להעניק לכם יחס אישי. היות וכל המשתתפים בקורסים שלנו הם אנשי חינוך משכילים ומנוסים, אנחנו דוגלים בכך שיש לתת לכל אחד מקום להביע את עצמו, ולתרום מהניסיון שלו לשאר חברי הקורס.

שתפו:

דירוג:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

בעידן המודרני, אתגרי הלמידה מגוונים ורבים, ותלמידים רבים נתקלים בקשיים

קרא עוד »

אבחון פסיכודידקטי מהווה את השלב הראשוני בתהליך איתור והבנת הקשיים

קרא עוד »
קושי בלימודים

בעידן המודרני, אחד האתגרים המרכזיים שמעמידה החברה המודרנית בפני האדם

קרא עוד »
דילוג לתוכן