כיצד לימודי הוראה מתקנת יקפיצו את הקריירה שלך

אם את עובדת כמורה בבית ספר יסודי, חטיבה או תיכון כבר שנים רבות, יכול להיות שהגיע הזמן לחפש משהו שיגביר את המקצועיות שלך ויקפיץ את הקריירה לשלב הבא. השתתפות בקורסים, סדנאות והשתלמויות יכולות להוות שבירת שגרה מצוינת, כמו גם אבן דרך חשובה בקריירה המקצועית. בכתבה הבאה אנחנו הולכות להסביר למה קורס של הוראה מתקנת הוא הדרך הטובה ביותר לרכוש ידע חדש ומועיל, שישמש אותך בכל יום ויום.

הוראה מתקנת – איפה משתמשים בזה?

אם את שוקלת לימודי הוראה מתקנת, כדאי שתדעי שלימודים אלה יכולים לעזור לך במצבים רבים. הוראה מתקנת היא רלוונטית לכל התלמידים אשר סובלים מקשיי למידה, הפרעות קשב וריכוז, בעיות התנהגות ועוד. לכן, היא באה לידי ביטוי בכל בתי הספר. הנה השימושים של הוראה מתקנת בשכבות הגיל השונות. 

בתי ספר יסודיים – כיתות א' עד ו'

בקורס הוראה מתקנת תלמדי כיצד לזהות את הנטיה לקשיי למידה או הפרעות קשב וריכוז. בצורה זו, תוכלי לדעת אילו מן התלמידים כדאי להפנות לאבחון פסיכודידקטי – כבר בשכבות הגיל הנמוכות.

חטיבות ביניים – כיתות ז' עד ט'

זמן הלימודים בחטיבת הביניים הוא הזמן בו התלמידים רוכשים את הרגלי הלמידה שישמשו אותם בתיכון ובלמידה לבגרויות. לכן, קורס הוראה מתקנת הוא חשוב מאוד עבור מורות של כיתות ז' עד ט'.

בתי ספר תיכוניים והכנה לבגרות

עבור תלמידים רבים, ההכנה לבחינות המגן וגם לבחינות הבגרות היא הזמן המאתגר ביותר מבין כל 12 שנות הלימוד. לכן, מורה אשר מבינה בהתמודדות עם כל קשת לקויות הלמידה היא זו אשר תעשה את ההבדל המהותי בין כישלון להצלחה עבור התלמיד. זו הסיבה שמורות רבות כל כך פונות לקורס הוראה מתקנת.

איך להשתמש בקורס הוראה מתקנת כדי לקדם את הקריירה?

אם את מעוניינת להזניק את הקריירה שלך קדימה במהירות, קורס הוראה מתקנת הוא הדבר הראשון שעליך לעשות. איך זה עובד? הנה הדרכים בהן תוכלי להשתמש בלימודים אלה כדי להתקדם.

  • הגברת התפקוד המקצועי – בכיתה ובהדרכת מורים נוספים ועמיתים לעבודה
  • הצגת ההכשרה המקצועית של קורס הוראה מתקנת בזמן ראיון עבודה
  • הפנייה של תלמידים לאיבחון פסיכודידקטי מקצועי במידה ויש צורך מהותי בכך

מה לומדים בקורס הוראה מתקנת?

בקורס הוראה מתקנת תלמדי מגוון רחב של כלים משמעותיים שיעזרו לך לעבוד עם תלמידים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז (דיסלקציה, דיסקלקוליה, דיסגרפיה וכיוצא בזה). 

איפה לומדים הוראה מתקנת?

קורס ההוראה המתקנת שלנו יכול להתבצע בלימודים פרונטליים או במתכונת לימודים בזום (מפגשי וידאו בזמן אמת דרך האינטרנט). בצורה זו, גם מורות עמוסות אשר לא יכולות לפנות זמן ולהגיע ללימודי ערב מחוץ לבית יוכלו ליהנות מהשתתפות בלימודים חשובים אלה. מי שלא מוכנה לוותר על המפגש האנושי ורוצה לנצל את ההזדמנות ולהכיר קולגות נוספות, תוכלי להגיע ולהשתתף במפגשים הפיזיים. 

בקיצור – הלימודים מתאימים לכל איש ואשת מקצוע מעולם ההוראה והחינוך. שלא תגידי שלא אמרנו!

הוראה מתקנת במכללת השכל

אנחנו במכללת השכל מעוניינות להעניק לך את כל הכלים שיעזרו לך להפוך למורה ואשת חינוך טובה יותר, וכן להזניק את הקריירה שלך קדימה במהירות. אנחנו מאמינות שכל למידה צריכה להתבטא בעשייה, ולכן מעניקות לך כלים פרקטיים שתוכלי להביא לידי ביטוי בחיי היומיום. צרי איתנו קשר למידע נוסף אודות קורסי הוראה מתקנת והכשרות מקצועיות נוספות לאנשי ונשות חינוך, מנהלים ומנהלות. נשמח לייעץ לך.

שתפו:

דירוג:

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

בעידן המודרני, אתגרי הלמידה מגוונים ורבים, ותלמידים רבים נתקלים בקשיים

קרא עוד »

אבחון פסיכודידקטי מהווה את השלב הראשוני בתהליך איתור והבנת הקשיים

קרא עוד »
קושי בלימודים

בעידן המודרני, אחד האתגרים המרכזיים שמעמידה החברה המודרנית בפני האדם

קרא עוד »
דילוג לתוכן